Guneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hay allahım ya şu devlet hastanelerinden çekeceğimiz var cidden.
Bende ki durum şöyle akıntı yok, kulak kiri yok fakat iki kulağımda kapalı şuanda ve çınlıyor sürekli doktor bana 2 tane hap ve burun spreyi verdi 1 hafta oldu kullanıyorum aksatmadan bakalım ne olacak
Eski sağlığına kavuşmana çok sevindim hocam Allah birdaha yaşatmasın inşallah
Ben bu kulak muhabbetini yaşayana kadar en beter şey diş ağrısı derdim . Kulak başka bir dünyaymış bazen ağrısı olmasa bile o tıkanıklık insanı mahvediyor . Sağlıktan gerisi cidden boş sizde en iyisi neyse oraya gidin hoıcam .Teşekkürler umarım hepimiz sağlıklı oluruz


Devlet hastahanesinde olan insanlarada şimdi laf söylemek belki bana düşmez ama özelle devlet araısında ki hasta bakımında uçıurum var