• 03-03-2025, 16:57:20
    #1
    Geçen hafta forumda yaşadığım bi excel problemi hakkında konu açmıştım. Ve bu konuyu açmadan önce 1 hafta boyunca mesaiye kalarak bunu sorunu çözmeye çalışmıştım.
    Şirket içinden, dışından, bilgisine güvendiğim onlarca insana tabiri caizse uyku uyutmadım. R10'a konuyu açtıktan sonra 2 gün geçmesine rağmen işimi çözememiştim. Ta ki dün gece konuma gelen yorumu fark edene kadar...
    Fatih beyin yazdıkları aklıma daha önce gelmemişti. Ve o saatte üşenmedim bi heyecanla bilgisayarın başına geçtim yazdıklarını yapmaya çalıştım. Ama yine bi yerlerde hata yapıyordum.
    Sabaha kadar uyuyamadım düşünmekten. Sabah işe gelir gelmez direkt mesaj ilettim kendisine.
    Kendisi o kadar işi gücü arasında gün içinde mesai vaktini bana ayırıp kendi sorunuymuş gibi uğraştı. Fatih beyde kendimi gördüm. O kadar mutlu oldum ki. Demek ki zamanında yaptığım iyilikler beni Fatih beyle karşılaştırdı. Ne güzel bi hismiş unutmuşum valla böyle zor zamanlarda hiç tanımadığımız insanlardan çıkarsızca yardım eli almanın ne demek olduğunu.
    Her şerde bi hayır vardır derler. İyi ki bu sorunu çözememişim ve böyle değerli kıymetli bi insan tanımışım. Kendisine çok teşekkürlerimi sunuyorum.
    @fatiheryildiz;
  • 03-03-2025, 17:04:15
    #2
    Bu forumda @OmerAti; de öyledir. Yardımseverlikte en üst noktadadır kanımca. Bende konu sahibi vasıtasıyla tekrar teşekkür edeyim kendisine.
  • 03-03-2025, 17:04:16
    #3
    Gold üye
    Bu forumu geç keşfettiğim için pişmanım. R10'da bir sürü böyle insanlarla karşılaştım diğer forumlarda hiç böyle şeyler görmedim.
  • 03-03-2025, 17:12:11
    #4
    Genelde kadın erkek ayrımı olur ondan dolayı böyle bir yaklaşım olmuştur başka biri açsa bu şekilde yardım olacağı milyonda bir erkek tarafında böyle malesef

    Bu durum yeni katılan üye de de gecerli erkek konu açsa ben geldim diye fazla yazan olmaz kadın konu açsa ben geldim diye hurra 8-10 sayfa yorum gelir
  • 03-03-2025, 17:20:18
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde kadın erkek ayrımı olur ondan dolayı böyle bir yaklaşım olmuştur başka biri açsa bu şekilde yardım olacağı milyonda bir erkek tarafında böyle malesef

    Bu durum yeni katılan üye de de gecerli erkek konu açsa ben geldim diye fazla yazan olmaz kadın konu açsa ben geldim diye hurra 8-10 sayfa yorum gelir
    @OmerAti; ile tanışmamıssınız demek ki
  • 03-03-2025, 17:21:34
    #6
    Lie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @OmerAti; ile tanışmamıssınız demek ki
    Dogrudur Dediğim gibi milyonda bir yoksa genel durum söylediğim şekilde üzücü bir durum
  • 03-03-2025, 17:42:50
    #7
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde kadın erkek ayrımı olur ondan dolayı böyle bir yaklaşım olmuştur başka biri açsa bu şekilde yardım olacağı milyonda bir erkek tarafında böyle malesef

    Bu durum yeni katılan üye de de gecerli erkek konu açsa ben geldim diye fazla yazan olmaz kadın konu açsa ben geldim diye hurra 8-10 sayfa yorum gelir

    Konudan bağımsız bir yorum. İyi insanlarda var demek istiyor. İyilik yapan kötülük bulmaz her zaman diyor. Ben öyle anladım.
  • 03-03-2025, 17:44:53
    #8
    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudan bağımsız bir yorum. İyi insanlarda var demek istiyor. İyilik yapan kötülük bulmaz her zaman diyor. Ben öyle anladım.
    Ne hikmetse tek sefer yapmış o da kadın sürekli birilerine yardım eden olsa anlayacağım
  • 04-03-2025, 09:22:19
    #9
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne hikmetse tek sefer yapmış o da kadın sürekli birilerine yardım eden olsa anlayacağım
    ben işte bu yüzden açtım bu konuyu. neden hep zihniyetlerimiz bu şekilde? kadın diye yardım etmiştir diyoruz. siz bi erkek olarak yardım ettiğiniz kadınlara bu gözle mi bakıyorsunuz? niye böyle düşünüyorsunuz?
    ben yorumlarınıza çok kırıldım ve itici buldum. dediğiniz gibi insanlar yoktur demiyorum. illa vardır. ama böyle ısrarcı bi şekilde tanımadan yaftalamak çok büyük ayıp.

    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudan bağımsız bir yorum. İyi insanlarda var demek istiyor. İyilik yapan kötülük bulmaz her zaman diyor. Ben öyle anladım.
    güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim hocam. doğru anlaşılmışım. teşekkür ederim.