Geçen hafta forumda yaşadığım bi excel problemi hakkında konu açmıştım. Ve bu konuyu açmadan önce 1 hafta boyunca mesaiye kalarak bunu sorunu çözmeye çalışmıştım.
Şirket içinden, dışından, bilgisine güvendiğim onlarca insana tabiri caizse uyku uyutmadım. R10'a konuyu açtıktan sonra 2 gün geçmesine rağmen işimi çözememiştim. Ta ki dün gece konuma gelen yorumu fark edene kadar...
Fatih beyin yazdıkları aklıma daha önce gelmemişti. Ve o saatte üşenmedim bi heyecanla bilgisayarın başına geçtim yazdıklarını yapmaya çalıştım. Ama yine bi yerlerde hata yapıyordum.
Sabaha kadar uyuyamadım düşünmekten. Sabah işe gelir gelmez direkt mesaj ilettim kendisine.
Kendisi o kadar işi gücü arasında gün içinde mesai vaktini bana ayırıp kendi sorunuymuş gibi uğraştı. Fatih beyde kendimi gördüm. O kadar mutlu oldum ki. Demek ki zamanında yaptığım iyilikler beni Fatih beyle karşılaştırdı. Ne güzel bi hismiş unutmuşum valla böyle zor zamanlarda hiç tanımadığımız insanlardan çıkarsızca yardım eli almanın ne demek olduğunu.
Her şerde bi hayır vardır derler. İyi ki bu sorunu çözememişim ve böyle değerli kıymetli bi insan tanımışım. Kendisine çok teşekkürlerimi sunuyorum.
@fatiheryildiz;
Kaldı mı böyle insanlar?
10
●578
- 03-03-2025, 17:12:11Genelde kadın erkek ayrımı olur ondan dolayı böyle bir yaklaşım olmuştur başka biri açsa bu şekilde yardım olacağı milyonda bir erkek tarafında böyle malesef
Bu durum yeni katılan üye de de gecerli erkek konu açsa ben geldim diye fazla yazan olmaz kadın konu açsa ben geldim diye hurra 8-10 sayfa yorum gelir - 03-03-2025, 17:20:18
- 03-03-2025, 17:21:34Dogrudur Dediğim gibi milyonda bir yoksa genel durum söylediğim şekilde üzücü bir durumLie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2025, 17:42:50obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konudan bağımsız bir yorum. İyi insanlarda var demek istiyor. İyilik yapan kötülük bulmaz her zaman diyor. Ben öyle anladım. - 03-03-2025, 17:44:53Ne hikmetse tek sefer yapmış o da kadınVulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sürekli birilerine yardım eden olsa anlayacağım
- 04-03-2025, 09:22:19ben işte bu yüzden açtım bu konuyu. neden hep zihniyetlerimiz bu şekilde? kadın diye yardım etmiştir diyoruz. siz bi erkek olarak yardım ettiğiniz kadınlara bu gözle mi bakıyorsunuz? niye böyle düşünüyorsunuz?obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben yorumlarınıza çok kırıldım ve itici buldum. dediğiniz gibi insanlar yoktur demiyorum. illa vardır. ama böyle ısrarcı bi şekilde tanımadan yaftalamak çok büyük ayıp.
güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim hocam. doğru anlaşılmışım. teşekkür ederim.Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sürekli birilerine yardım eden olsa anlayacağım