Ne hikmetse tek sefer yapmış o da kadın

sürekli birilerine yardım eden olsa anlayacağım
ben işte bu yüzden açtım bu konuyu. neden hep zihniyetlerimiz bu şekilde? kadın diye yardım etmiştir diyoruz. siz bi erkek olarak yardım ettiğiniz kadınlara bu gözle mi bakıyorsunuz? niye böyle düşünüyorsunuz?
ben yorumlarınıza çok kırıldım ve itici buldum. dediğiniz gibi insanlar yoktur demiyorum. illa vardır. ama böyle ısrarcı bi şekilde tanımadan yaftalamak çok büyük ayıp.
Konudan bağımsız bir yorum. İyi insanlarda var demek istiyor. İyilik yapan kötülük bulmaz her zaman diyor. Ben öyle anladım.
güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim hocam. doğru anlaşılmışım. teşekkür ederim.