• 04-03-2025, 09:27:40
    #10
    waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben işte bu yüzden açtım bu konuyu. neden hep zihniyetlerimiz bu şekilde? kadın diye yardım etmiştir diyoruz. siz bi erkek olarak yardım ettiğiniz kadınlara bu gözle mi bakıyorsunuz? niye böyle düşünüyorsunuz?
    ben yorumlarınıza çok kırıldım ve itici buldum. dediğiniz gibi insanlar yoktur demiyorum. illa vardır. ama böyle ısrarcı bi şekilde tanımadan yaftalamak çok büyük ayıp.


    güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim hocam. doğru anlaşılmışım. teşekkür ederim.
    Ben öyle bakmıyorum gerçeklerin bu olduğunu söylüyorum ve bu durumun üzücü oldugunu söylüyorum eskisi gibi değil artık ülke git gide daha beter bir hal alıyor istediğin gibi bulabilirsin iyi forumlar
  • 04-03-2025, 14:58:39
    #11
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde kadın erkek ayrımı olur ondan dolayı böyle bir yaklaşım olmuştur başka biri açsa bu şekilde yardım olacağı milyonda bir erkek tarafında böyle malesef

    Bu durum yeni katılan üye de de gecerli erkek konu açsa ben geldim diye fazla yazan olmaz kadın konu açsa ben geldim diye hurra 8-10 sayfa yorum gelir