Geçen hafta forumda yaşadığım bi excel problemi hakkında konu açmıştım. Ve bu konuyu açmadan önce 1 hafta boyunca mesaiye kalarak bunu sorunu çözmeye çalışmıştım.
Şirket içinden, dışından, bilgisine güvendiğim onlarca insana tabiri caizse uyku uyutmadım. R10'a konuyu açtıktan sonra 2 gün geçmesine rağmen işimi çözememiştim. Ta ki dün gece konuma gelen yorumu fark edene kadar...
Fatih beyin yazdıkları aklıma daha önce gelmemişti. Ve o saatte üşenmedim bi heyecanla bilgisayarın başına geçtim yazdıklarını yapmaya çalıştım. Ama yine bi yerlerde hata yapıyordum.
Sabaha kadar uyuyamadım düşünmekten. Sabah işe gelir gelmez direkt mesaj ilettim kendisine.
Kendisi o kadar işi gücü arasında gün içinde mesai vaktini bana ayırıp kendi sorunuymuş gibi uğraştı. Fatih beyde kendimi gördüm. O kadar mutlu oldum ki. Demek ki zamanında yaptığım iyilikler beni Fatih beyle karşılaştırdı. Ne güzel bi hismiş unutmuşum valla böyle zor zamanlarda hiç tanımadığımız insanlardan çıkarsızca yardım eli almanın ne demek olduğunu.
Her şerde bi hayır vardır derler. İyi ki bu sorunu çözememişim ve böyle değerli kıymetli bi insan tanımışım. Kendisine çok teşekkürlerimi sunuyorum.
@fatiheryildiz;