obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde kadın erkek ayrımı olur ondan dolayı böyle bir yaklaşım olmuştur başka biri açsa bu şekilde yardım olacağı milyonda bir erkek tarafında böyle malesef

Bu durum yeni katılan üye de de gecerli erkek konu açsa ben geldim diye fazla yazan olmaz kadın konu açsa ben geldim diye hurra 8-10 sayfa yorum gelir

Konudan bağımsız bir yorum. İyi insanlarda var demek istiyor. İyilik yapan kötülük bulmaz her zaman diyor. Ben öyle anladım.