R10'da 15 Yılı Devirdik
40
●1.386
- 06-04-2024, 22:29:14Radyo'da DJ ve Help ekibindeydim. O dönemlerden birilerine şahit olmak çok güzel, seni hatırladım Turk nickiyle. çok sohbette bulunmayan ama 16 saat sunucuda olan bir nickti doğru hatırlıyorsam..dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Efsane sunucuydu, güzel dünlerdi. @Burak Bozkurt;
- 06-04-2024, 22:31:56Sibertr den çok kişi var burda ya ama bıraktılar çoğu Semih burda Atay buralardaydi Burak burda zaten düzce bir ara takıldı sonra Cole vardı hatırladığım daha 1-2 kişi daha vardıEgobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2024, 22:34:44@CoLee; rumuzuyla buradaydı sanırım, mIRCHane sahibiydi, trafiğin büyük kısmı onun sayesinde geliyordu. Atay'da efsane PAPATYA V5 yapımcısıydı yanlış hatırlamıyorsam.. Bir ara ulaşmaya çalışayım hepsine..dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2024, 22:36:46Atay zaten kurucusuydu bLackStar nicki ile bilinir aLcadraz Semih burda desoLete de burda Cole yunusla da konuşuyorduk koptuk toplarsan eskileride benide ekleEgobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
