• 06-04-2024, 21:48:57
    #10
    Geleceği Kodluyoruz
    Nice senelere ☺️
  • 06-04-2024, 21:54:39
    #11
    Konunuzla birlikte farkettim ben de 15. yılımı doldurmuşum, nice 15 yıllara
  • 06-04-2024, 21:56:38
    #12
    Maşallah hocam, emekliliğe az kalmış😀
  • 06-04-2024, 21:58:26
    #13
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Nice 15 senelere
  • 06-04-2024, 22:04:38
    #14
    Nice senelere
  • 06-04-2024, 22:10:13
    #15
    benimde 18 sene oldu herhalde şimdi bu mesajı yazdığımda sağ üstten öğreneceğim.
  • 06-04-2024, 22:20:47
    #16
    SiberTR den mi geldin sende ?
    Nice 15 senelere.
  • 06-04-2024, 22:23:46
    #17
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SiberTR den mi geldin sende ?
    Nice 15 senelere.
    SiberTR / RocKets
    aCme / CondoR / Eagles / SenioR aklıma gelenler..
  • 06-04-2024, 22:25:42
    #18
    Egobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SiberTR / RocKets
    aCme / CondoR / Eagles / SenioR aklıma gelenler..
    Aahaha bizim comezlerdensin o zaman
    dEaTh / Siyah / yada Turk nicki ile takılıyordum
    Burak bile benden sonra geldi SiberTR ye