Konu
R10'da 15 Yılı Devirdik
06-04-2024, 22:25:42
#18
dEaTh
Egobusch adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SiberTR / RocKets
aCme / CondoR / Eagles / SenioR aklıma gelenler..
Aahaha bizim comezlerdensin o zaman
dEaTh / Siyah / yada Turk nicki ile takılıyordum
Burak bile benden sonra geldi SiberTR ye