dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aahaha bizim comezlerdensin o zaman
dEaTh / Siyah / yada Turk nicki ile takılıyordum
Burak bile benden sonra geldi SiberTR ye
Radyo'da DJ ve Help ekibindeydim. O dönemlerden birilerine şahit olmak çok güzel, seni hatırladım Turk nickiyle. çok sohbette bulunmayan ama 16 saat sunucuda olan bir nickti doğru hatırlıyorsam.. Efsane sunucuydu, güzel dünlerdi. @Burak Bozkurt;