Sibertr den çok kişi var burda ya ama bıraktılar çoğu Semih burda Atay buralardaydi Burak burda zaten düzce bir ara takıldı sonra Cole vardı hatırladığım daha 1-2 kişi daha vardı
@CoLee; rumuzuyla buradaydı sanırım, mIRCHane sahibiydi, trafiğin büyük kısmı onun sayesinde geliyordu. Atay'da efsane PAPATYA V5 yapımcısıydı yanlış hatırlamıyorsam.. Bir ara ulaşmaya çalışayım hepsine..