Radyo'da DJ ve Help ekibindeydim. O dönemlerden birilerine şahit olmak çok güzel, seni hatırladım Turk nickiyle. çok sohbette bulunmayan ama 16 saat sunucuda olan bir nickti doğru hatırlıyorsam..

Efsane sunucuydu, güzel dünlerdi.
@Burak Bozkurt;
Sibertr den çok kişi var burda ya ama bıraktılar çoğu Semih burda Atay buralardaydi Burak burda zaten düzce bir ara takıldı sonra Cole vardı hatırladığım daha 1-2 kişi daha vardı