@Albayraktech 'e teşekkürum var
20
●2.128
- 03-05-2023, 11:45:47Neden öyle olması lazım hocam? Bu arada yanlış anlamayın gerçekten bilmediğim için sordum.Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2023, 20:01:55Yazım kurallarına çok dikkat etmem alışkanlık ancak hitap anlamı ile kullanılan hocam kelimesinin baş harfi büyük yazılırEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 22:10:36Geç döndüm kusuruma bakmayın. Teşekkür ederim mesajınız için. Bol kazançlar
Ben geldim. Herkese geçmiş olsun Ayhan Abim.ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ByHickimse bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
Bol kazançlarınız olsun..