Geç döndüm kusuruma bakmayın. Teşekkür ederim mesajınız için. Bol kazançlar

ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canberk işini iyi yapanlardan birisi hayırlı olsun hocam.
Ben geldim. Herkese geçmiş olsun Ayhan Abim.