@Albayraktech 'e teşekkürum var - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@Albayraktech 'e teşekkürum var
20
●
2.128
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@Albayraktech 'e teşekkürum var
1
2
3
06-06-2023, 22:13:34
#19
Misafir
Runaway adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Albayraktech
; yokluğunu 1 ayda hissettik, hoş geldin
Daha uslu durmasını öğrendik geldik
Teşekkür ederim dostum artık buradayım.
Runaway
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
06-06-2023, 22:14:14
#20
Runaway
Platin üye
Albayraktech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha uslu durmasını öğrendik geldik
Teşekkür ederim dostum artık buradayım.
İçki sözünü unutmadım eheh
06-06-2023, 23:28:35
#21
ByHickimse
Albayraktech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geç döndüm kusuruma bakmayın. Teşekkür ederim mesajınız için. Bol kazançlar
Ben geldim. Herkese geçmiş olsun Ayhan Abim.
Hoşgeldin kardeşim biraz uzun sürdü ama olsun.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler