Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geç döndüm kusuruma bakmayın. Teşekkür ederim mesajınız için. Bol kazançlar


Ben geldim. Herkese geçmiş olsun Ayhan Abim.
Hoşgeldin kardeşim biraz uzun sürdü ama olsun.