Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer konu imla kuralları ise 'Hocam' kelimesinin baş harfi büyük olmalıdır. Bilginiz olsun.
Neden öyle olması lazım hocam? Bu arada yanlış anlamayın gerçekten bilmediğim için sordum.