EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden öyle olması lazım hocam? Bu arada yanlış anlamayın gerçekten bilmediğim için sordum.
Yazım kurallarına çok dikkat etmem alışkanlık ancak hitap anlamı ile kullanılan hocam kelimesinin baş harfi büyük yazılır