• 14-08-2020, 15:02:12
    #10
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KDV dahil 3.5
    Galiba kendi altyapısı @Shopinext;
    1 aya yakındır kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım.
    Wpden yazdığım her soruma cevap verip yardımcı oldular.
    Tufan Bey sizinle artık aile gibi olduk
    Bu arada bir düzeltme yapayım şuan kendi altyapımızı kullanmıyoruz nestpay ödeme hizmletlerinin altyapısını kullanıyoruz ama inşallah ilerde kendimiz lisans alır ve kendi altyapımız olur

    Her zaman dediğim gibi dilediğiniz zaman yazabilirsiniz, yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.
  • 14-08-2020, 16:22:25
    #11
    burakalaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranları nasıl? Hangi posun alt yapısını kullanıyor kendi yapısı mi? Mesela paywant shopier kendi alt yapısını kullanıyor.
    Shopier ve Paywant Paytr altyapısını kullanır ve yurtdışı işlemlere kapalıdır, Shopinext paratika altyapısında ve yurtdışı işlemleri açık, komisyon oranıda karşılaştırdığınız iki firmadan daha uygun. Tabii paywant yerine shoplemo ile karşılaştırırsak sonuç biraz değişiyor Shopinext vs Shoplemo konuma https://www.r10.net/off-topic/243685...shopinext.html buradan bakabilirsiniz.

    Ayrıca @Shopinext; 'e bende teşekkür ederim, forumda çoğu kişiye tavsiye ediyorum hepsi de memnun kalıyor, tavsiyelerim boşa çıkmıyor @ZyDn; size de tavsiyelerimi dikkate aldığınız için teşekkür ederim
  • 14-08-2020, 20:28:55
    #12
    krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shopier ve Paywant Paytr altyapısını kullanır ve yurtdışı işlemlere kapalıdır, Shopinext paratika altyapısında ve yurtdışı işlemleri açık, komisyon oranıda karşılaştırdığınız iki firmadan daha uygun. Tabii paywant yerine shoplemo ile karşılaştırırsak sonuç biraz değişiyor Shopinext vs Shoplemo konuma https://www.r10.net/off-topic/243685...shopinext.html buradan bakabilirsiniz.

    Ayrıca @Shopinext; 'e bende teşekkür ederim, forumda çoğu kişiye tavsiye ediyorum hepsi de memnun kalıyor, tavsiyelerim boşa çıkmıyor @ZyDn; size de tavsiyelerimi dikkate aldığınız için teşekkür ederim
    Vermiş olduğunuz destekten dolayı çok teşekkür ederim. 😊 Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için elimizden geleni yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz ✌
  • 14-08-2020, 23:04:39
    #13
    Shopinext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için elimizden geleni yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz ✌

    Yukarda ki cümle sözde değil, ben bugün anladım. Eğer ki müşteri memnuniyeti değilde parayı daha çok seven bir firma olsaydınız "Hem komisyonu düşük tutup hemde kargo anlaşması yapmazdınız" kargo anlaşması olan firmaların komisyon oranı yüksektir.

    Ve

    Hem çoğu kişiye daha rahat pos verip hemde komisyon oranini düşük tutmazdınız.

    Ve

    Vergiler dahil komisyon oranini siteye yazmazdınız. Genelde vergiler hariç yazilir sisteme.

    Teknik desteği saymıyorum bile, teknik destekteki arkadaşlar size aşırı sıcak kanlı davranıp, ek sorunlarınızı gidermezdi. Banane len diyip geçebilirdiler.
  • 15-08-2020, 01:48:38
    #14
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarda ki cümle sözde değil, ben bugün anladım. Eğer ki müşteri memnuniyeti değilde parayı daha çok seven bir firma olsaydınız "Hem komisyonu düşük tutup hemde kargo anlaşması yapmazdınız" kargo anlaşması olan firmaların komisyon oranı yüksektir.

    Ve

    Hem çoğu kişiye daha rahat pos verip hemde komisyon oranini düşük tutmazdınız.

    Ve

    Vergiler dahil komisyon oranini siteye yazmazdınız. Genelde vergiler hariç yazilir sisteme.

    Teknik desteği saymıyorum bile, teknik destekteki arkadaşlar size aşırı sıcak kanlı davranıp, ek sorunlarınızı gidermezdi. Banane len diyip geçebilirdiler.
    Sizlere duygularımızı geçirebildiysek ne mutlu bize 😊

    Biz daima şeffaf olmaktan yanayız, bu nedenle destek sayfamızda hem shopinext ile alakalı bilgilere eksiksiz yer veriyoruz hemde anlaşmalı firmalarımızı söylüyoruz.

    Bu arada dediğiniz gibi vergiler hariç yazmıyoruz çünkü %2,87 yazıp kimseye gel gel yapmamıza gerek yok, bu bizce doğru değil. Bu arada yapanları eleştirmiyorum sadece biz doğru bulmuyoruz, herkesin pazarlama yöntemi farklı!

    Fakat kdv hariç yazmanın işe yaradığı kesin 😊 Çünkü bizim oranımız bazı kullanıcılara yüksek geliyor ve bize başka firmayı örnek gösteriyorlar. Baktığımızda orada kdv hariç ve dahil edince bizden pahalı oluyor ama bazı kullanıcılar pek bu detaya dikkat etmiyor. 😊

    Teknik desteğe, teknik olmayan desteğe gelirsek. Ben şahsım adına her bir arkadaşıma sizin nezdinizde bir kez daha teşekkür ederim.

    Siz değerli kullanıcılarımız ile birlikte daha çok uzun seneler, çok büyük ve en önemlisi kimseyi kırmadan mağdur etmeden tertemiz başarılar yakalarız umarım.

    Destekleriniz için bir kez daha teşekkür ederim kendinize çok iyi bakın, iyi geceler dilerim. 😊