• 14-08-2020, 14:33:10
    #1
    Bundan önce ki tüm ödeme sistemlerini unutun. Çoğu firma size pos vermemek için ultra çaba gösterir. Ama bir firma var ki sizin tüm sorunlarınızla yakından ilgilenir.

    bir kaç sorunum vardı ödeme sistemleriyle alakalı. konu açtım bu konuda. shopinext firması benim konuma yorum atmıştı. ilk başlarda pek ilgilenmedim. ama sonra dikkatimi çekti bir yazayım dedim. 1-2 saat telefonda konuştuk. shopinext firmasının sahibi önder bey saolsun bu konuda baya ilgi alaka gösterdi.

    Bir tarafta pos vermeyen bir firma diÄŸer tarafta her sorununuzla ilgilenen bir firma.

    Önder bey e ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim

    ( @Shopinext; )
  • 14-08-2020, 14:38:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Komisyon oranları nasıl? Hangi posun alt yapısını kullanıyor kendi yapısı mi? Mesela paywant shopier kendi alt yapısını kullanıyor.
  • 14-08-2020, 14:42:04
    #3
    burakalaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranları nasıl? Hangi posun alt yapısını kullanıyor kendi yapısı mi? Mesela paywant shopier kendi alt yapısını kullanıyor.
    KDV dahil 3.5
    Galiba kendi altyapısı @Shopinext;
    1 aya yakındır kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım.
    Wpden yazdığım her soruma cevap verip yardımcı oldular.
  • 14-08-2020, 14:43:18
    #4
    burakalaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranları nasıl? Hangi posun alt yapısını kullanıyor kendi yapısı mi? Mesela paywant shopier kendi alt yapısını kullanıyor.
    Shopier paytr kullanıyor
  • 14-08-2020, 14:44:28
    #5
    burakalaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranları nasıl? Hangi posun alt yapısını kullanıyor kendi yapısı mi? Mesela paywant shopier kendi alt yapısını kullanıyor.

    KDV dahil %3.5 hocam
  • 14-08-2020, 14:44:50
    #6
    ShaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shopier paytr kullanıyor

    shopier deÄŸil ki hocam. shopinext
  • 14-08-2020, 14:54:55
    #7
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    shopier deÄŸil ki hocam. shopinext
    Shopinext demedim zaten hocam
  • 14-08-2020, 14:57:01
    #8
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan önce ki tüm ödeme sistemlerini unutun. Çoğu firma size pos vermemek için ultra çaba gösterir. Ama bir firma var ki sizin tüm sorunlarınızla yakından ilgilenir.

    bir kaç sorunum vardı ödeme sistemleriyle alakalı. konu açtım bu konuda. shopinext firması benim konuma yorum atmıştı. ilk başlarda pek ilgilenmedim. ama sonra dikkatimi çekti bir yazayım dedim. 1-2 saat telefonda konuştuk. shopinext firmasının sahibi önder bey saolsun bu konuda baya ilgi alaka gösterdi.

    Bir tarafta pos vermeyen bir firma diÄŸer tarafta her sorununuzla ilgilenen bir firma.

    Önder bey e ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim

    ( @Shopinext; )
    Merhabalar,

    Öncelikle şahsım adına çok teşekkür ederim, çok naziksiniz.

    Geçen gün sizinle telefonda çok güzel bir sohbet etmiştik, yeter ki sizin gibi samimi ve işini doğru yapmak isteyenler olsun.
    Biz elimizden gelen desteği veririz. Her seferinde tüm samimiyetim ile aynı şeyi söylüyorum, birlikte güzel şeyler başaracağız.

    Güzel ve nazik mesajınız için bir kez daha teşekkür ederim, size telefonda dediğim gibi ne zaman ihtiyacınız olursa yazın, elimizden gelen birşey olursa mutlaka yardımcı olacağız.

    burakalaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranları nasıl? Hangi posun alt yapısını kullanıyor kendi yapısı mi? Mesela paywant shopier kendi alt yapısını kullanıyor.
    Merhabalar,

    Shopinext olarak bizlerde bahsettiğiniz firmalar gibi lisanslı firmaların ödeme altyapısını kullanmaktayız. Anlaşmalı olduğumuz firma Nestpay (Paratika) TCMB Lisanlı bulunmaktadır.
    Ayrıca PCI DSS Level 1 seviye sertifikası bulunmaktadır. Dilediğiniz zaman yazabilirsiniz, sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
  • 14-08-2020, 14:59:44
    #9
    ShaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shopinext demedim zaten hocam
    pardon hocam