Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için elimizden geleni yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz ✌
Yukarda ki cümle sözde değil, ben bugün anladım. Eğer ki müşteri memnuniyeti değilde parayı daha çok seven bir firma olsaydınız "Hem komisyonu düşük tutup hemde kargo anlaşması yapmazdınız" kargo anlaşması olan firmaların komisyon oranı yüksektir.
Ve
Hem çoğu kişiye daha rahat pos verip hemde komisyon oranini düşük tutmazdınız.
Ve
Vergiler dahil komisyon oranini siteye yazmazdınız. Genelde vergiler hariç yazilir sisteme.
Teknik desteği saymıyorum bile, teknik destekteki arkadaşlar size aşırı sıcak kanlı davranıp, ek sorunlarınızı gidermezdi. Banane len diyip geçebilirdiler.