KDV dahil 3.5
Galiba kendi altyapısı
@Shopinext;
1 aya yakındır kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım.
Wpden yazdığım her soruma cevap verip yardımcı oldular.
Tufan Bey sizinle artık aile gibi olduk
Bu arada bir düzeltme yapayım şuan kendi altyapımızı kullanmıyoruz nestpay ödeme hizmletlerinin altyapısını kullanıyoruz ama inşallah ilerde kendimiz lisans alır ve kendi altyapımız olur
Her zaman dediğim gibi dilediğiniz zaman yazabilirsiniz, yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.