• 19-03-2020, 09:03:13
    #1
    Uzun zamandır internet üzerinden sanal ürün alışverişi konusunda çekiniyordum hatta gerçek ürün de dahil bu konuya. Uzun zaman önce R10'a rastladım ama bir türlü üye olamadım hatta olmadım ve büyük pişmanlık duyuyorum bundan. Asıl konuya gelecek olursak bazen kendimde ne kadar moderatörlere kızsam da içimden sonra düşününce ya diyorum 5 6 tane insan burda onbinler yüzbinler ile uğraşıyor şahsen ben arada şikayet konularını okuyorum can sıkıntısından bu adamlara Allah sabır versin diyorum o kadar komik konular açılıyor ki her gün. Ben yapamayacağım işi yapan adamı eleştirmem ne biçim iş yapıyor demem onun yaptığı işin ne olduğunu bilmeden yorum yapmam bilmeyen üyeler var burda bir çok şeyi şimdi diyecekler 1-2 aylık üyesin sen nerden biliyorsun bunu bilmek için üye yaşı önemli değil 7 8 yıllık üye olup bunu kavramamış kişiler var halâ. Düşünsenize her gün sadece 50 kişi ile uğraştığınızı bakın bin onbin yüzbin değil 50 kişi bir çoğumuz 2. Gün illallah eder bırakırız. Her neyse konuya geleyim bize bu aile, ticaret, dostluk, paylaşım, eğlence (eklenebilecek o kadar şey var ki bunlar sadece bazıları) ortamını en güzel, en ahlâklı şekilde bize sunduğu için forum yönetimine SONSUZ TEŞEKKÜRÜM VAR MİNNETTARIM
  • 19-03-2020, 09:45:42
    #2
    1 2 aylık üyeye göre fazla incesin 💎
  • 19-03-2020, 09:47:54
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 2 aylık üyeye göre fazla incesin 💎
    7 aylık üyeye göre de fazla dikkatli
  • 19-03-2020, 09:49:07
    #4
    Gönüllülük esasında yaptıkları için bu derece iyi. Allah kolaylık versin diyelim.
  • 19-03-2020, 10:01:23
    #5
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 aylık üyeye göre de fazla dikkatli
    neyi kast ettiğini yazar mısın hocam? İnceliği forumdaki yıl geçmişimizden anlamıyoruz. Bu açtığı konuda yazdıkları hoşuma gitti bunu yazdım. İster 8 yıllık olun ister 1 aylık benim için aynı kefedesiniz. Bu tür dalaşmaları da lütfen başkasına yapın, size birşey yazılmadığı halde yazıyorsunuz kuyruk acınız olabilir mi?

    Buradaki sene kavramını anlamıyorum, sen yenisin ben eskiyim vs. eskilerden olunca tecrübe sahibi olmuyorsunuz bu seneye kadar neler yaptınız vs beni bu ilgilendirir, hiç bir tecrübeniz olmasa bile, insanlara karşı takındığınız tavır benim için önemli. R10'da bu tür boş yorumlar yapacaksanız başka üyeleri hedef almanızı istiyorum.

    Bu arada haklısınız, 7 aylık üyeye göre de fazla dikkatliyim, çalıştığım ve iletişimde kaldığım üyeleri fazla dikkat ederek seçiyorum.
    @EcLeL;
  • 19-03-2020, 11:36:25
    #6
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyi kast ettiğini yazar mısın hocam? İnceliği forumdaki yıl geçmişimizden anlamıyoruz. Bu açtığı konuda yazdıkları hoşuma gitti bunu yazdım. İster 8 yıllık olun ister 1 aylık benim için aynı kefedesiniz. Bu tür dalaşmaları da lütfen başkasına yapın, size birşey yazılmadığı halde yazıyorsunuz kuyruk acınız olabilir mi?

    Buradaki sene kavramını anlamıyorum, sen yenisin ben eskiyim vs. eskilerden olunca tecrübe sahibi olmuyorsunuz bu seneye kadar neler yaptınız vs beni bu ilgilendirir, hiç bir tecrübeniz olmasa bile, insanlara karşı takındığınız tavır benim için önemli. R10'da bu tür boş yorumlar yapacaksanız başka üyeleri hedef almanızı istiyorum.

    Bu arada haklısınız, 7 aylık üyeye göre de fazla dikkatliyim, çalıştığım ve iletişimde kaldığım üyeleri fazla dikkat ederek seçiyorum.
    @EcLeL;
    Mesajı yazıyordum, molaya çıktım geldim ki methiye yazmışsın hocam.
    Kuyruk acısı,
    boş yapma,
    tarzı tepkilerinden dolayı burada düzeyli bir konuşma geçmeyeceğini düşünüyorum. Boş yapma lafını da zaten hiç anlamıyorum.. Ben iletişim eğitimi aldım ve ömrümün neredeyse 4 yılı kuramlar teoriler üzerinde geçti. Sizin eğitim düzeyinizi bilmiyorum kültür seviyenizi bilmiyorum.. Ama çıkarımlar yapabilirim. Bu da sizin kendinizi bana ne derece ifade ettiğiniz ile orantılıdır. Örneğin, boş yapma, kuyruk acınız var tarzı bir yaklaşımla yaklaştığınız için üzülerek söylüyorum ki "mahalle ağzı" diye sınıflandırdığımız kesime giriyorsunuz.
    Şimdi ben size aldığım eğitim doğrultusunda kendimi ifade etmeye çalışsam - boş yapma diyeceksiniz.
    Size göre dolu olan kısım hangisi ise oradan tartışmayı yürütmek isterim. Fakat bu da konu kirliliği olur ve bu durumdan hoşnut olmayan insanların rahatsızlığı ile sonuçlanır. Bunu da sanırım ikimizde istemeyiz.

    2 - Editlemeden önce mesajınızda övdün mü laf mı soktun tarzı bir cümle vardı. Ona yorum yorum yazacaktım baktım mesaj değişmiş.
    Değiştirmeseydiniz zaten asıl niyetimin ne olduğunu anlayacaktınız fakat en başta aylık muhabbetine kendiniz girdiğiniz için "1-2 aylık üyelerin hal ve hareketlerinden aslında rahatsızlık duyup bu üyemiz farklı davrandığı için övgü yaptığınız için" mesajım size direkt olarak laf sokma olarak geldi. Aslında sizinle aynı mantıkta kurulmuş bir cümle idi. Mesajımın sonunda da barış işareti var. Gülüp dalga geçmemişim, ünlem koyup tepki göstermemişim. Sonrasında kendi kendinize kurarak böyle uzun bir mesaj yazmışsınız.

    3 - Ne gibi bir kuyruk acım olabilir size karşı?
    Namusuma mı el sürdünüz de altta kaldım? Ekmeğimi mi çaldınız? Beni ulu orta rezil mi ettiniz? Kişilik ve özlük haklarıma karşı bir saldırınız mı oldu? Hayır.
    Ne gibi bir kuyruk acım olabilir ? Ya da siz bana ne gibi bir zarar verebilirsiniz ki? Veremezsiniz, vermediniz de.

    4 - Sene kavramını anlamıyorsunuz ve anlamadığınız gayet ortada. Cümleye başlarken 1-2 aylık üyeye göre diye başlıyorsunuz cümleye.
    Yani ya uykunuz açılmadı ya da şuurunuz.

    5 - "İnceliği forumdaki yıl geçmişimizden anlamıyoruz. "
    bu cümleyi kuran ile ilk cümleyi kuran aynı kişi ise çift kişilik olabilir.

    Genel olarak toparlayacak olursam;
    Sizin yaptığınız aslında " Irkçılığı anlamıyorum siyahiler ve beyazlar aynı ortamda yaşayabilir." cümlesi kadar gereksiz ve saçma.
    Baştan sona kendinizle çelişiyorsunuz, aslında - askerlik yaptınız mı bilmiyorum ama - devrecilik mantığını koyan sizsiniz.

    Forum geçmişim sizi ilgilendiriyorsa genel olarak kurallara dikkat eden birisiyim 1 kere ban yedim argo kullanımdan.. 2014 yılında. Onun haricinde genel olarak bu tür diyaloglara girmekten kaçındım çünkü sonu hakaret ve kavga ile bitiyor gereksiz gerilim oluşuyor. Fakat kuyruk acısı, boş yapma tarzı söylemlerden dolayı dayanamadım

    İyi günler dilerim,.

    - Ekleme olarak:
    Düzgün bir üslup ile yazdığınız ilk mesaja karşılık " Kusura bakmayın sizin yaklaşımınıza göre yaklaştım, 1-2 aylık olması bir şeyi değiştirmez 15 yıllık bir üye de gelip 7 yıllık üyeye göre şöylesin böylesin diyerek bana yazabilir..Yine de kırıcı olduğunu düşünüyorsanız mesajı düzenleyebilirim " yazacaktım.
  • 19-03-2020, 11:44:20
    #7
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı yazıyordum, molaya çıktım geldim ki methiye yazmışsın hocam.
    Kuyruk acısı,
    boş yapma,
    tarzı tepkilerinden dolayı burada düzeyli bir konuşma geçmeyeceğini düşünüyorum. Boş yapma lafını da zaten hiç anlamıyorum.. Ben iletişim eğitimi aldım ve ömrümün neredeyse 4 yılı kuramlar teoriler üzerinde geçti. Sizin eğitim düzeyinizi bilmiyorum kültür seviyenizi bilmiyorum.. Ama çıkarımlar yapabilirim. Bu da sizin kendinizi bana ne derece ifade ettiğiniz ile orantılıdır. Örneğin, boş yapma, kuyruk acınız var tarzı bir yaklaşımla yaklaştığınız için üzülerek söylüyorum ki "mahalle ağzı" diye sınıflandırdığımız kesime giriyorsunuz.
    Şimdi ben size aldığım eğitim doğrultusunda kendimi ifade etmeye çalışsam - boş yapma diyeceksiniz.
    Size göre dolu olan kısım hangisi ise oradan tartışmayı yürütmek isterim. Fakat bu da konu kirliliği olur ve bu durumdan hoşnut olmayan insanların rahatsızlığı ile sonuçlanır. Bunu da sanırım ikimizde istemeyiz.

    2 - Editlemeden önce mesajınızda övdün mü laf mı soktun tarzı bir cümle vardı. Ona yorum yorum yazacaktım baktım mesaj değişmiş.
    Değiştirmeseydiniz zaten asıl niyetimin ne olduğunu anlayacaktınız fakat en başta aylık muhabbetine kendiniz girdiğiniz için "1-2 aylık üyelerin hal ve hareketlerinden aslında rahatsızlık duyup bu üyemiz farklı davrandığı için övgü yaptığınız için" mesajım size direkt olarak laf sokma olarak geldi. Aslında sizinle aynı mantıkta kurulmuş bir cümle idi. Mesajımın sonunda da barış işareti var. Gülüp dalga geçmemişim, ünlem koyup tepki göstermemişim. Sonrasında kendi kendinize kurarak böyle uzun bir mesaj yazmışsınız.

    3 - Ne gibi bir kuyruk acım olabilir size karşı?
    Namusuma mı el sürdünüz de altta kaldım? Ekmeğimi mi çaldınız? Beni ulu orta rezil mi ettiniz? Kişilik ve özlük haklarıma karşı bir saldırınız mı oldu? Hayır.
    Ne gibi bir kuyruk acım olabilir ? Ya da siz bana ne gibi bir zarar verebilirsiniz ki? Veremezsiniz, vermediniz de.

    4 - Sene kavramını anlamıyorsunuz ve anlamadığınız gayet ortada. Cümleye başlarken 1-2 aylık üyeye göre diye başlıyorsunuz cümleye.
    Yani ya uykunuz açılmadı ya da şuurunuz.

    5 - "İnceliği forumdaki yıl geçmişimizden anlamıyoruz. "
    bu cümleyi kuran ile ilk cümleyi kuran aynı kişi ise çift kişilik olabilir.

    Genel olarak toparlayacak olursam;
    Sizin yaptığınız aslında " Irkçılığı anlamıyorum siyahiler ve beyazlar aynı ortamda yaşayabilir." cümlesi kadar gereksiz ve saçma.
    Baştan sona kendinizle çelişiyorsunuz, aslında - askerlik yaptınız mı bilmiyorum ama - devrecilik mantığını koyan sizsiniz.

    Forum geçmişim sizi ilgilendiriyorsa genel olarak kurallara dikkat eden birisiyim 1 kere ban yedim argo kullanımdan.. 2014 yılında. Onun haricinde genel olarak bu tür diyaloglara girmekten kaçındım çünkü sonu hakaret ve kavga ile bitiyor gereksiz gerilim oluşuyor. Fakat kuyruk acısı, boş yapma tarzı söylemlerden dolayı dayanamadım

    İyi günler dilerim,.

    - Ekleme olarak:
    Düzgün bir üslup ile yazdığınız ilk mesaja karşılık " Kusura bakmayın sizin yaklaşımınıza göre yaklaştım, 1-2 aylık olması bir şeyi değiştirmez 15 yıllık bir üye de gelip 7 yıllık üyeye göre şöylesin böylesin diyerek bana yazabilir..Yine de kırıcı olduğunu düşünüyorsanız mesajı düzenleyebilirim " yazacaktım.
    Hocam öncelikle yazdıklarım sizin bu tavrınıza değildi. ortamda çok fazla tuhaf insanlar var ikide bir laf sokup duruyorlar, sizin de o tavırla yazdığınızı sandım. Bu nedenle bana gıcık davranana bende gıcık yazıyorum bilerek çünkü dayanamıyorum. Ancak sizin benim düşündüğüm tavırda yazdığınızı düşündüm. Sizinde beni anlamanızı düşünerekten özürlerimi iletiyorum. 🙂

    1001 türlü insan var her cümlede bir laf sokma çabaları, bu tür insanları haz etmiyorum sizin yazdığınız da bu tarz geldi uzun süre cevap yazmayınca da laf sokma çabasıyla yazıldığını düşündüm

    "İnceliği forumdaki yıl geçmişimizden anlamıyoruz. " 1. mesajımdakini arkadaşın mesajına ithafen yazdım. ay yıl vs önemsiz burada bir eğitim almıyoruz sonuçta biz burada ticaret yapıyoruz.
  • 19-03-2020, 11:49:16
    #8
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle yazdıklarım sizin bu tavrınıza değildi. ortamda çok fazla tuhaf insanlar var ikide bir laf sokup duruyorlar, sizin de o tavırla yazdığınızı sandım. Bu nedenle bana gıcık davranana bende gıcık yazıyorum bilerek çünkü dayanamıyorum. Ancak sizin benim düşündüğüm tavırda yazdığınızı düşündüm. Sizinde beni anlamanızı düşünerekten özürlerimi iletiyorum. 🙂

    1001 türlü insan var her cümlede bir laf sokma çabaları, bu tür insanları haz etmiyorum sizin yazdığınız da bu tarz geldi uzun süre cevap yazmayınca da laf sokma çabasıyla yazıldığını düşündüm
    Bu mesajda sonuna kadar haklısınız işte Bende özür dilerim yanlış anlaşılmışım.
    Dediğim gibi şirkette mola saatine denk geldiği için yazma fırsatım olmadı
    Tekrardan kusura bakmayın, iyi çalışmalar
  • 19-03-2020, 11:50:26
    #9
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajda sonuna kadar haklısınız işte Bende özür dilerim yanlış anlaşılmışım.
    Dediğim gibi şirkette mola saatine denk geldiği için yazma fırsatım olmadı
    Tekrardan kusura bakmayın, iyi çalışmalar
    Sizde hocam kendinize iyi bakın 🙂