Konu
Yönetime Teşekkürüm Var
19-03-2020, 11:50:26
#9
esrefyasa
EcLeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu mesajda sonuna kadar haklısınız işte
Bende özür dilerim yanlış anlaşılmışım.
Dediğim gibi şirkette mola saatine denk geldiği için yazma fırsatım olmadı
Tekrardan kusura bakmayın, iyi çalışmalar
Sizde hocam kendinize iyi bakın 🙂