Hocam öncelikle yazdıklarım sizin bu tavrınıza değildi. ortamda çok fazla tuhaf insanlar var ikide bir laf sokup duruyorlar, sizin de o tavırla yazdığınızı sandım. Bu nedenle bana gıcık davranana bende gıcık yazıyorum bilerek çünkü dayanamıyorum. Ancak sizin benim düşündüğüm tavırda yazdığınızı düşündüm. Sizinde beni anlamanızı düşünerekten özürlerimi iletiyorum. 🙂
1001 türlü insan var her cümlede bir laf sokma çabaları, bu tür insanları haz etmiyorum sizin yazdığınız da bu tarz geldi uzun süre cevap yazmayınca da laf sokma çabasıyla yazıldığını düşündüm
Bu mesajda sonuna kadar haklısınız işte

Bende özür dilerim yanlış anlaşılmışım.
Dediğim gibi şirkette mola saatine denk geldiği için yazma fırsatım olmadı

Tekrardan kusura bakmayın, iyi çalışmalar