Uzun zamandır internet üzerinden sanal ürün alışverişi konusunda çekiniyordum hatta gerçek ürün de dahil bu konuya. Uzun zaman önce R10'a rastladım ama bir türlü üye olamadım hatta olmadım ve büyük pişmanlık duyuyorum bundan. Asıl konuya gelecek olursak bazen kendimde ne kadar moderatörlere kızsam da içimden sonra düşününce ya diyorum 5 6 tane insan burda onbinler yüzbinler ile uğraşıyor şahsen ben arada şikayet konularını okuyorum can sıkıntısından bu adamlara Allah sabır versin diyorum o kadar komik konular açılıyor ki her gün. Ben yapamayacağım işi yapan adamı eleştirmem ne biçim iş yapıyor demem onun yaptığı işin ne olduğunu bilmeden yorum yapmam bilmeyen üyeler var burda bir çok şeyi şimdi diyecekler 1-2 aylık üyesin sen nerden biliyorsun bunu bilmek için üye yaşı önemli değil 7 8 yıllık üye olup bunu kavramamış kişiler var halâ. Düşünsenize her gün sadece 50 kişi ile uğraştığınızı bakın bin onbin yüzbin değil 50 kişi bir çoğumuz 2. Gün illallah eder bırakırız. Her neyse konuya geleyim bize bu aile, ticaret, dostluk, paylaşım, eğlence (eklenebilecek o kadar şey var ki bunlar sadece bazıları) ortamını en güzel, en ahlâklı şekilde bize sunduğu için forum yönetimine
SONSUZ TEŞEKKÜRÜM VAR MİNNETTARIM