• 31-03-2014, 22:18:26
    #37
    Developer
    Ogün @saintx; cidden yardımsever ve çok kişilikli bir kardeşim, Türkiye'nin Mark zuckerberg'ü olarak görüyorum kendisini

    Umuyorum ki ciddi projelere imza atıp; bir gün çok daha başarılı olacak.
  • 31-03-2014, 22:21:29
    #38
    Teşekkürlerimi bende iletirim
  • 01-04-2014, 01:35:53
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ogün @saintx; cidden yardımsever ve çok kişilikli bir kardeşim, Türkiye'nin Mark zuckerberg'ü olarak görüyorum kendisini

    Umuyorum ki ciddi projelere imza atıp; bir gün çok daha başarılı olacak.
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürlerimi bende iletirim
    Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
  • 02-04-2014, 13:26:26
    #40
    Kendisi on numara insan eskiden sürekli birlikte çalışıyorduk ama bu aralar enpara aramıza giriyor
  • 02-04-2014, 19:19:48
    #41
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi on numara insan eskiden sürekli birlikte çalışıyorduk ama bu aralar enpara aramıza giriyor
    enpara aramızı açamaz kardeşim ben senden her türlü alışveriş yaparım. (yapmadı.)
  • 12-06-2014, 22:47:57
    #42
    Ogün candır can kardeşim dediğim sayılı işinin ehli yardımsever biridir
  • 14-11-2014, 01:25:19
    #43
    Konuyu hortlatacaz ama olsun deÄŸer
    Ogün takıldığım her konuda çok yardımcı oldu sağolsun.
    Adamın gibi adamdır kendisi
  • 04-10-2016, 02:22:15
    #44
    Eskileri kurcalayıp duruyordum. Çok değil, üstünden 2 sene geçmiş. Ne çabuk geçmiş! Güzel günlerdi. Bu yorumları yapan herkese yine teşekkürlerimi sunuyorum. Bu forumda çok şey öğrendim. İyi ki varsın R10