Ogün
@saintx; cidden yardımsever ve çok kişilikli bir kardeşim, Türkiye'nin Mark zuckerberg'ü olarak görüyorum kendisini
Umuyorum ki ciddi projelere imza atıp; bir gün çok daha başarılı olacak.
Teşekkürlerimi bende iletirim
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.