saintx Teşekkürler - Sayfa 5 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
saintx Teşekkürler
43
●
5.275
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
saintx Teşekkürler
1
2
3
4
5
31-03-2014, 22:18:26
#37
FastPHP
Developer
Ogün
@
saintx
; cidden yardımsever ve çok kişilikli bir kardeşim, Türkiye'nin Mark zuckerberg'ü olarak görüyorum kendisini
Umuyorum ki ciddi projelere imza atıp; bir gün çok daha başarılı olacak.
31-03-2014, 22:21:29
#38
truser
Teşekkürlerimi bende iletirim
01-04-2014, 01:35:53
#39
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
FastPHP adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ogün
@
saintx
; cidden yardımsever ve çok kişilikli bir kardeşim, Türkiye'nin Mark zuckerberg'ü olarak görüyorum kendisini
Umuyorum ki ciddi projelere imza atıp; bir gün çok daha başarılı olacak.
truser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürlerimi bende iletirim
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
02-04-2014, 13:26:26
#40
corpixx
Kendisi on numara insan eskiden sürekli birlikte çalışıyorduk ama bu aralar enpara aramıza giriyor
02-04-2014, 19:19:48
#41
saintx
corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendisi on numara insan eskiden sürekli birlikte çalışıyorduk ama bu aralar enpara aramıza giriyor
enpara aramızı açamaz kardeşim
ben senden her türlü alışveriş yaparım. (yapmadı.)
12-06-2014, 22:47:57
#42
AlptekinCan
Ogün candır can kardeşim dediğim sayılı işinin ehli yardımsever biridir
14-11-2014, 01:25:19
#43
sever2k7
Konuyu hortlatacaz ama olsun deÄŸer
Ogün takıldığım her konuda çok yardımcı oldu sağolsun.
Adamın gibi adamdır kendisi
04-10-2016, 02:22:15
#44
saintx
Eskileri kurcalayıp duruyordum. Çok değil, üstünden 2 sene geçmiş. Ne çabuk geçmiş! Güzel günlerdi. Bu yorumları yapan herkese yine teşekkürlerimi sunuyorum. Bu forumda çok şey öğrendim. İyi ki varsın R10
1
2
3
4
5
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler