Konu
saintx Teşekkürler
04-10-2016, 02:22:15
#44
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eskileri kurcalayıp duruyordum. Çok değil, üstünden 2 sene geçmiş. Ne çabuk geçmiş! Güzel günlerdi. Bu yorumları yapan herkese yine teşekkürlerimi sunuyorum. Bu forumda çok şey öğrendim. İyi ki varsın R10