Eskileri kurcalayıp duruyordum. Çok değil, üstünden 2 sene geçmiş. Ne çabuk geçmiş! Güzel günlerdi. Bu yorumları yapan herkese yine teşekkürlerimi sunuyorum. Bu forumda çok şey öğrendim. İyi ki varsın R10