Benim de kendisine teşekkürüm ve tavsiyem olacak.
Tavsiyem şudur :
Forumda soru soran arkadaşların çoğu genelde namespace, oop, composer vs... gibi terimlerden - araçlardan pek anlamıyor.
Kendisi bu şekilde çalışabilir tabii ki onun yararına olacaktır bu, ama örnek verirken en basite indirgerse yardım ettiği arkadaşlara sadece copy paste yapacak kod vermek yerine öğretmiş de olacaktır
saintx Teşekkürler
43
●5.275
- 05-03-2014, 00:06:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.konuyu yeni görüyorum
yeni terimleri gösterme sebebim herkesin bi' şeyler öğrenmesi ve hazırcılığı ortadan kaldırmaktır zaten ben anlamadım diyenlere basit kodlarla yapılmışını da yazıp veriyorum. yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
@Deae; ahmet abi, adam çözüldü diyo sonradan horting olmasın diye reportluyom
- 05-03-2014, 03:48:04
