• 04-03-2014, 23:46:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Benim de kendisine teşekkürüm ve tavsiyem olacak.

    Tavsiyem şudur :

    Forumda soru soran arkadaşların çoğu genelde namespace, oop, composer vs... gibi terimlerden - araçlardan pek anlamıyor.
    Kendisi bu şekilde çalışabilir tabii ki onun yararına olacaktır bu, ama örnek verirken en basite indirgerse yardım ettiği arkadaşlara sadece copy paste yapacak kod vermek yerine öğretmiş de olacaktır
  • 04-03-2014, 23:53:42
    #11
    Benim de dikkatimi cekti php kategorisindeki yardimlari konu vesilesi ile ben de tesekkur ediyorum.
  • 04-03-2014, 23:55:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sürekli önume çıkan bir arkadaş yardım konularında benden hızlı davranıyor
  • 04-03-2014, 23:56:09
    #13
    Yardımsever bir arkadaşımız
  • 05-03-2014, 00:06:20
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konuyu yeni görüyorum yeni terimleri gösterme sebebim herkesin bi' şeyler öğrenmesi ve hazırcılığı ortadan kaldırmaktır zaten ben anlamadım diyenlere basit kodlarla yapılmışını da yazıp veriyorum. yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    @Deae; ahmet abi, adam çözüldü diyo sonradan horting olmasın diye reportluyom
  • 05-03-2014, 01:20:23
    #15
    Bu adam candır!
    • saintx
    saintx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-03-2014, 03:48:04
    #16
    @RHSBILISIM; ahmet abi sende çok cansın ama birazda zalımsın zalıımm
  • 05-03-2014, 17:33:20
    #17
    Ogün kanka tebrik ederim
  • 05-03-2014, 17:36:32
    #18
    şuan banada bir script yazıyor ama çok yogun yav
    şakası bi yana sagolsun baya ilgili bi kardeşimiz. allah yolunu açık etsin