Benim de kendisine teşekkürüm ve tavsiyem olacak.

Tavsiyem şudur :

Forumda soru soran arkadaşların çoğu genelde namespace, oop, composer vs... gibi terimlerden - araçlardan pek anlamıyor.
Kendisi bu şekilde çalışabilir tabii ki onun yararına olacaktır bu, ama örnek verirken en basite indirgerse yardım ettiği arkadaşlara sadece copy paste yapacak kod vermek yerine öğretmiş de olacaktır