• 10-03-2014, 23:59:13
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kendisine teşekkür ediyorum. Hiç bir karşılık taleb etmeden yardım etti Allah razı olsun.
    Görevimiz
  • 14-03-2014, 22:05:55
    #29
    Çok severim bu genci ya gayet başarılı kahve yapabiliyor ..... şaka bir yana ciddi anlamda işinin ehli ve çok yardımsever birisi cansın kanka
  • 14-03-2014, 22:33:34
    #30
    Çok Yardımsever Gerçekten, Elinden Geldiğince Nasıl Yapılması Gerektiği Hakkında Bilgi de Veriyor Sorunları Kendiside Çözüyor Hiç Bir Menfaat Gözetmeksizin Kendisine Teşekkürü Borç Biliyorum Bende Umarım Gelecek Yaşantısındada Hep Başarılı Olmaya Devam Eder
  • 14-03-2014, 22:35:07
    #31
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek hoşgörüsü, gerek yardımseverliği bakımından çok değerli birisidir benim için

    Her türlü problemlerinizi @saintx; 'e sorabilirsiniz kesintisiz yardımcı olur

    Çok teşekkürler kardeşim
    Ben kendisinden şikayetçiyim.Bana yardımcı olmadı
    Şaka bi yana gerçekten çok yardımsever bi kardeşimiz.
    Zaten r10+'lardan belli oluyor.Söylemeye bile gerek yok
  • 29-03-2014, 21:13:47
    #32
    evet baya yardımsever biri PHP bölümündeki en aktif kişilerden
  • 29-03-2014, 23:59:29
    #33
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendisinden şikayetçiyim.Bana yardımcı olmadı
    Şaka bi yana gerçekten çok yardımsever bi kardeşimiz.
    Zaten r10+'lardan belli oluyor.Söylemeye bile gerek yok
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet baya yardımsever biri PHP bölümündeki en aktif kişilerden
    Eyvallah sağolun arkadaşlar, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.
  • 30-03-2014, 14:45:27
    #34
    Saintx iyidir iyi Severim
  • 30-03-2014, 15:10:00
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Mod du şimdi rütbesiz. Paylaşım ekibi o gün olmayacaksa kim olacak şaşırıyorum.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 30-03-2014, 16:16:38
    #36
    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saintx iyidir iyi Severim
    Eyvallah hacı
    Quismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mod du şimdi rütbesiz. Paylaşım ekibi o gün olmayacaksa kim olacak şaşırıyorum.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Kim demiş ben moderatör değilim diye

    @bknz: https://www.r10.net/YonetimKadrosu.html