marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saintx iyidir iyi Severim
Eyvallah hacı
Quismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mod du şimdi rütbesiz. Paylaşım ekibi o gün olmayacaksa kim olacak şaşırıyorum.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Kim demiş ben moderatör değilim diye

@bknz: https://www.r10.net/YonetimKadrosu.html