Konu
saintx Teşekkürler
30-03-2014, 16:16:38
#36
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
marzenbecher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saintx iyidir iyi
Severim
Eyvallah hacı
Quismo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mod du şimdi rütbesiz. Paylaşım ekibi o gün olmayacaksa kim olacak şaşırıyorum.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Kim demiş ben moderatör değilim diye
@bknz:
https://www.r10.net/YonetimKadrosu.html