• 09-02-2014, 02:59:35
    #37
    Ölmüşlerinin ruhuna değsin diye hizmet etmiyor, her ay kullanmadığımız ev telefonu için ve ayrıca yarım yamalak kullandığımız internet için bir çap para veriyoruz. Eeh bir zahmet sorunlarımızı çözsünler yani. Bunu da yapmayacaklarsa tükanı kapatıp gitsinler.
  • 09-02-2014, 14:59:24
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bendede benzer bir şey olmuştu, 12 saat içinde hemen düzelmişti. Teşekkürler !
  • 09-02-2014, 15:04:15
    #39
    çok güldüm yaa TTnet ve hızlı destek/hizmet?
  • 10-05-2014, 15:41:27
    #40
    Nisan ayı faturamı ödememiştim daha 1 saat önce ödedim Mayıs ile birlikte ödeme yapar yapmaz mail atmışlar. Teşekkür ediyorlar. Ne kadar iyiler böyle karşılıklı teşekkürleşiyoruz

  • 10-05-2014, 15:43:07
    #41
    7 yıldır r10 da olmak üzere çoğu forumda üyeliğim var İLK DEFA TTNET e teşekkür eden gördüm..
  • 10-05-2014, 15:52:16
    #42
    Ne yalan söyleyeyim son zamanlarda ilerleme var.
    Geçenlerde sarhoş bir kamyoncu geçici bağladıkları kamyon direğine çarpı ve düşürdü. Akşamı aradım ve durumu bildirdim. Sabah geldiler ve yaptılar. Bundan önce demir boru için kabloyu kesmişler, ilk gelen anlayamadı ve gitti. Daha sonra başkası geldi ve durumu anlayıp ayrıldı.
    3. gün başkası geldi ve yaptı.

    Kısacası ilk gün gelen anlasaydı 2 günde yapılırdı.

    toplamda; 4 aydır 5 gün kesinti yaşadım.
  • 10-05-2014, 16:19:32
    #43
    Dogru soyle bu mesaj icin kac para aldin


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 10-05-2014, 19:11:52
    #44
    appps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yıldır r10 da olmak üzere çoğu forumda üyeliğim var İLK DEFA TTNET e teşekkür eden gördüm..
    Bende kendimden beklemiyordum hiç ama oldu yani yaptılar yani geliştiriyolar kendilerini

    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yalan söyleyeyim son zamanlarda ilerleme var.
    Geçenlerde sarhoş bir kamyoncu geçici bağladıkları kamyon direğine çarpı ve düşürdü. Akşamı aradım ve durumu bildirdim. Sabah geldiler ve yaptılar. Bundan önce demir boru için kabloyu kesmişler, ilk gelen anlayamadı ve gitti. Daha sonra başkası geldi ve durumu anlayıp ayrıldı.
    3. gün başkası geldi ve yaptı.

    Kısacası ilk gün gelen anlasaydı 2 günde yapılırdı.

    toplamda; 4 aydır 5 gün kesinti yaşadım.
    Ne kadar hızlı iyi olurlarsa kendileri kazanıyor sonuçta umarım daha da iyi olurlar
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogru soyle bu mesaj icin kac para aldin


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Şuan bu mesajı yazarken villamda masaj yaptırıyorum düşünün artık ne kadar para verdiklerini