appps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 yıldır r10 da olmak üzere çoğu forumda üyeliğim var İLK DEFA TTNET e teşekkür eden gördüm..
Bende kendimden beklemiyordum hiç ama oldu yani yaptılar yani geliştiriyolar kendilerini

netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yalan söyleyeyim son zamanlarda ilerleme var.
Geçenlerde sarhoş bir kamyoncu geçici bağladıkları kamyon direğine çarpı ve düşürdü. Akşamı aradım ve durumu bildirdim. Sabah geldiler ve yaptılar. Bundan önce demir boru için kabloyu kesmişler, ilk gelen anlayamadı ve gitti. Daha sonra başkası geldi ve durumu anlayıp ayrıldı.
3. gün başkası geldi ve yaptı.

Kısacası ilk gün gelen anlasaydı 2 günde yapılırdı.

toplamda; 4 aydır 5 gün kesinti yaşadım.
Ne kadar hızlı iyi olurlarsa kendileri kazanıyor sonuçta umarım daha da iyi olurlar
Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dogru soyle bu mesaj icin kac para aldin


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Şuan bu mesajı yazarken villamda masaj yaptırıyorum düşünün artık ne kadar para verdiklerini