• 31-01-2014, 06:15:21
    #19
    Üyeliği durduruldu
    yok artık ttnet ede teşekkür eden birini gördüm inanamıyorum
  • 31-01-2014, 07:15:16
    #20
    zaten düzeleceği vardır da düzelmiştir.
  • 31-01-2014, 07:20:18
    #21
    sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam üzülerek söylüyorum ki büyük ihtimalle boşa sevinmişsiniz. Adamların kopma sorununu çözme yöntemi internet hızınızı düşürmek. Hızı modem arayüzü yahut speedtest.netten kontrol edin derim
    bu adama kulak verin şuanda kanserli internet kullanıyor olabilirsin hocam. her geçen gün daha yavaş olan bir internet.
  • 31-01-2014, 09:42:53
    #22
    Hocam kendiliğinden de düzelmiş olabilir
  • 31-01-2014, 09:44:54
    #23
    Bu başlığı kapatırlar hacım
    Bir ilke şahit oluyoruz.
  • 31-01-2014, 09:56:43
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Dün gece 2:30'da bende bir arıza kaydı açtım, saat 9:30'da gelip hallettiler Artık çalışıyorlar yav
  • 31-01-2014, 10:07:31
    #25
    ttnet sizin heykelinizi yaptırıp merkez binasının önüne dikmeli bence
  • 31-01-2014, 10:36:25
    #26
    Bu aralar TTNET'e benimde teşekkür borcum var aslında
    HİPERNET LİMİTSİZ (20 Mbps'ye kadar) paketinde vaat edilen hızı evime ulaştırdıkları için.
  • 31-01-2014, 14:15:48
    #27
    Ben herzaman teşekkür ediyorum ttnete yaklaşık 6 yıldır kullanıcısıyım dişe dokunur bir durum yaşamadım internetim hiç kesilmedi (bölgesel ve anlık kesintiler hariç)