Ne yalan söyleyeyim son zamanlarda ilerleme var.
Geçenlerde sarhoş bir kamyoncu geçici bağladıkları kamyon direğine çarpı ve düşürdü. Akşamı aradım ve durumu bildirdim. Sabah geldiler ve yaptılar. Bundan önce demir boru için kabloyu kesmişler, ilk gelen anlayamadı ve gitti. Daha sonra başkası geldi ve durumu anlayıp ayrıldı.
3. gün başkası geldi ve yaptı.
Kısacası ilk gün gelen anlasaydı 2 günde yapılırdı.
toplamda; 4 aydır 5 gün kesinti yaşadım.