Nisan ayı faturamı ödememiştim daha 1 saat önce ödedim Mayıs ile birlikte ödeme yapar yapmaz mail atmışlar. Teşekkür ediyorlar. Ne kadar iyiler böyle karşılıklı teşekkürleşiyoruz