• 28-03-2007, 19:38:26
    #1
    arkadaşlar ipod aldım aldım da mp3 atamıyorum

    itunesda ipodun adına sağ tık sync diyorum

    the ipod "x" cannot be updated . The required file cannot be found hatası alıyorum

    ayrıca direk şarkıyı atmaya çalıştığımda da aynı hatayı alıyorum.

    ayrıca hiç mausla üzerine gelmediğim "binbir gece" şarkısı telefona atılmış ben dokunmadığım halde ben ya da ipod sapıttı...

    ne yapmama lazım ?
  • 28-03-2007, 23:50:34
    #2
    ben de de olmuştu bu hata

    hatta ilk aldığım gün ve çok kötü olmuştu.

    ben şöyle çözdüm

    tam şarkıyı at dedikten sonra bilgisayarım --> özellikler --> aygıt yöneticisi
    --> sağ klik --> donanım değişikliklerini tara deyince

    ipod u bulup atıyor

    bir kere böyle yaptıktan sonra düzgün çalıştı ve şimdi normal olarak çalısıyor.

    bunu nerden buldun diye sorarsan apple.com forumlarını alt üst etmiştim
  • 29-03-2007, 11:56:12
    #3
    Red
    Misafir
    arkadaşın dediği gibi yap. yada istersen

    iPodTurkiye.com - ipod itunes yazılım download mp3 30gb 60gb 80gb mini miniipot apple mac adresini ziyaret edebilirsin.

    eminn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de de olmuştu bu hata
    hatta ilk aldığım gün ve çok kötü olmuştu.
    ben şöyle çözdüm
    tam şarkıyı at dedikten sonra bilgisayarım --> özellikler --> aygıt yöneticisi
    --> sağ klik --> donanım değişikliklerini tara deyince
    ipod u bulup atıyor
    bir kere böyle yaptıktan sonra düzgün çalıştı ve şimdi normal olarak çalısıyor.
    bunu nerden buldun diye sorarsan apple.com forumlarını alt üst etmiştim
  • 29-03-2007, 18:17:11
    #4
    eminn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de de olmuştu bu hata

    hatta ilk aldığım gün ve çok kötü olmuştu.

    ben şöyle çözdüm

    tam şarkıyı at dedikten sonra bilgisayarım --> özellikler --> aygıt yöneticisi
    --> sağ klik --> donanım değişikliklerini tara deyince

    ipod u bulup atıyor

    bir kere böyle yaptıktan sonra düzgün çalıştı ve şimdi normal olarak çalısıyor.

    bunu nerden buldun diye sorarsan apple.com forumlarını alt üst etmiştim
    tşk ederim 2 tanecik şarkıyı bu yolla atmayı başardım ancak sorun yine devam ediyor o 2 şarkıdan sonra yine atamadım...
  • 29-03-2007, 19:16:16
    #5
    ürünü TeknoSA dan almıştım yarın getir bi bakalım dediler hayırlısı

    eğer benim bilgisayarda kıllık yapıyorsa sadece takozu yenilicem