eminn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de de olmuştu bu hata

hatta ilk aldığım gün ve çok kötü olmuştu.

ben şöyle çözdüm

tam şarkıyı at dedikten sonra bilgisayarım --> özellikler --> aygıt yöneticisi
--> sağ klik --> donanım değişikliklerini tara deyince

ipod u bulup atıyor

bir kere böyle yaptıktan sonra düzgün çalıştı ve şimdi normal olarak çalısıyor.

bunu nerden buldun diye sorarsan apple.com forumlarını alt üst etmiştim
tşk ederim 2 tanecik şarkıyı bu yolla atmayı başardım ancak sorun yine devam ediyor o 2 şarkıdan sonra yine atamadım...