ben de de olmuştu bu hata
hatta ilk aldığım gün ve çok kötü olmuştu.
ben şöyle çözdüm
tam şarkıyı at dedikten sonra bilgisayarım --> özellikler --> aygıt yöneticisi
--> sağ klik --> donanım değişikliklerini tara deyince
ipod u bulup atıyor
bir kere böyle yaptıktan sonra düzgün çalıştı ve şimdi normal olarak çalısıyor.
bunu nerden buldun diye sorarsan apple.com forumlarını alt üst etmiştim
tşk ederim 2 tanecik şarkıyı bu yolla atmayı başardım ancak sorun yine devam ediyor o 2 şarkıdan sonra yine atamadım...