arkadaşlar ipod aldım aldım da mp3 atamıyorum
itunesda ipodun adına sağ tık sync diyorum
the ipod "x" cannot be updated . The required file cannot be found hatası alıyorum
ayrıca direk şarkıyı atmaya çalıştığımda da aynı hatayı alıyorum.
ayrıca hiç mausla üzerine gelmediğim "binbir gece" şarkısı telefona atılmış ben dokunmadığım halde ben ya da ipod sapıttı...
ne yapmama lazım ?