ben de de olmuştu bu hata
hatta ilk aldığım gün ve çok kötü olmuştu.
ben şöyle çözdüm
tam şarkıyı at dedikten sonra bilgisayarım --> özellikler --> aygıt yöneticisi
--> sağ klik --> donanım değişikliklerini tara deyince
ipod u bulup atıyor
bir kere böyle yaptıktan sonra düzgün çalıştı ve şimdi normal olarak çalısıyor.
bunu nerden buldun diye sorarsan apple.com forumlarını alt üst etmiştim