ben de de olmuştu bu hata

hatta ilk aldığım gün ve çok kötü olmuştu.

ben şöyle çözdüm

tam şarkıyı at dedikten sonra bilgisayarım --> özellikler --> aygıt yöneticisi
--> sağ klik --> donanım değişikliklerini tara deyince

ipod u bulup atıyor

bir kere böyle yaptıktan sonra düzgün çalıştı ve şimdi normal olarak çalısıyor.

bunu nerden buldun diye sorarsan apple.com forumlarını alt üst etmiştim