• 22-05-2024, 22:30:14
    #1
    Windows 11 icin 2024 yili icin buyuk guncelleme surumu olan 24H2 Insider kanallarindan olan surum on izleme kanalinda yayinlandi.

    https://www.youtube.com/watch?v=5JqV...nnel=TechBased
  • 23-05-2024, 00:03:42
    #2
    hala 10 kullanıyorum, 11 ne yazık ki bana göre hala stabil değil, çeşitli apk'lerde hala sıkıntılar çıkartıyor, linux kernel tam oturmamış, stabil olana kadar 10 devam. gözümde vista gibi bişey, ara sürüm, geçiş sürümü...
  • 23-05-2024, 00:37:44
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala 10 kullanıyorum, 11 ne yazık ki bana göre hala stabil değil, çeşitli apk'lerde hala sıkıntılar çıkartıyor, linux kernel tam oturmamış, stabil olana kadar 10 devam. gözümde vista gibi bişey, ara sürüm, geçiş sürümü...
    Ben kullaniyorum sahsen memnunum arayuz tasarimi vs hosuma gidiyor oyun oynamiyorum oyun perfonmansi nasil bilmiyorum orasi ayri konu.
  • 23-05-2024, 00:48:52
    #4
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullaniyorum sahsen memnunum arayuz tasarimi vs hosuma gidiyor oyun oynamiyorum oyun perfonmansi nasil bilmiyorum orasi ayri konu.
    çoğu oyunun dx 12 desteği yok. haliyle kalite leş, windows 10 kullanıp dx 12 desteği çoğu oyunun var, bir çok oyuncu veya grafik işiyle uğraşanlar hala 10'da ısrarlı. gel gelelim. yazılım geliştiriciler içinse virtual machineler yada emülatörlere gerek kalmadan yazılım geliştirmek için doğrudan apk desteği geldi ama stabil değil, tam kernel çekirdeğini entegre edemediler, windows içinde aslında kendi içinde monolitik çekirdek çalıştırmak devrimsel bişey ilk kez deniyor. evet katılıyorum, arayüz çok iyi, vistadada aero arayüze çok fena düştük bu nedir yaww dedik, ama sorunları kullanılmaz hale getirdi tarihin tozlu raflarına gömüldü hocam, benim gözümde şuan vista neyse windows 11 o seviyede, ne zaman windows 7 gibi stabile bindirir sıkıntısız çalışır herşey adına windows 12 der o zaman geçerim.
  • 23-05-2024, 00:51:07
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu oyunun dx 12 desteği yok. haliyle kalite leş, windows 10 kullanıp dx 12 desteği çoğu oyunun var, bir çok oyuncu veya grafik işiyle uğraşanlar hala 10'da ısrarlı. gel gelelim. yazılım geliştiriciler içinse virtual machineler yada emülatörlere gerek kalmadan yazılım geliştirmek için doğrudan apk desteği geldi ama stabil değil, tam kernel çekirdeğini entegre edemediler, windows içinde aslında kendi içinde monolitik çekirdek çalıştırmak devrimsel bişey ilk kez deniyor. evet katılıyorum, arayüz çok iyi, vistadada aero arayüze çok fena düştük bu nedir yaww dedik, ama sorunları kullanılmaz hale getirdi tarihin tozlu raflarına gömüldü hocam, benim gözümde şuan vista neyse windows 11 o seviyede, ne zaman windows 7 gibi stabile bindirir sıkıntısız çalışır herşey adına windows 12 der o zaman geçerim.
    Ben bireysel kullaniciyim hocam arada 3D cizim yapiyorum fusion gibi programlarda bana sorun yaratmiyor dedigim gibi oyunlarda bende sikayet duydum arkadaslarimdan oyunu xboxtan oynuyorum zaten bende laptop var kendiliginden destekli win11 i var.
  • 23-05-2024, 00:51:25
    #6
    benim en cok hosuma giden taskbar tasarimi
  • 23-05-2024, 01:01:10
    #7
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bireysel kullaniciyim hocam arada 3D cizim yapiyorum fusion gibi programlarda bana sorun yaratmiyor dedigim gibi oyunlarda bende sikayet duydum arkadaslarimdan oyunu xboxtan oynuyorum zaten bende laptop var kendiliginden destekli win11 i var.
    son kullanıcıya lafım asla yok hocam, yada workstation olarak kullanana, arayüz çok başarılı onada itirazım yok, biz olayın biraz teknik tarafındayız o can sıkıyor