Ben kullaniyorum sahsen memnunum arayuz tasarimi vs hosuma gidiyor oyun oynamiyorum oyun perfonmansi nasil bilmiyorum orasi ayri konu.
çoğu oyunun dx 12 desteği yok. haliyle kalite leş, windows 10 kullanıp dx 12 desteği çoğu oyunun var, bir çok oyuncu veya grafik işiyle uğraşanlar hala 10'da ısrarlı. gel gelelim. yazılım geliştiriciler içinse virtual machineler yada emülatörlere gerek kalmadan yazılım geliştirmek için doğrudan apk desteği geldi ama stabil değil, tam kernel çekirdeğini entegre edemediler, windows içinde aslında kendi içinde monolitik çekirdek çalıştırmak devrimsel bişey ilk kez deniyor. evet katılıyorum, arayüz çok iyi, vistadada aero arayüze çok fena düştük bu nedir yaww dedik, ama sorunları kullanılmaz hale getirdi tarihin tozlu raflarına gömüldü hocam, benim gözümde şuan vista neyse windows 11 o seviyede, ne zaman windows 7 gibi stabile bindirir sıkıntısız çalışır herşey adına windows 12 der o zaman geçerim.