Ben bireysel kullaniciyim hocam arada 3D cizim yapiyorum fusion gibi programlarda bana sorun yaratmiyor dedigim gibi oyunlarda bende sikayet duydum arkadaslarimdan oyunu xboxtan oynuyorum zaten bende laptop var kendiliginden destekli win11 i var.
son kullanıcıya lafım asla yok hocam, yada workstation olarak kullanana, arayüz çok başarılı onada itirazım yok, biz olayın biraz teknik tarafındayız o can sıkıyor