hala 10 kullanıyorum, 11 ne yazık ki bana göre hala stabil değil, çeşitli apk'lerde hala sıkıntılar çıkartıyor, linux kernel tam oturmamış, stabil olana kadar 10 devam. gözümde vista gibi bişey, ara sürüm, geçiş sürümü...
Ben kullaniyorum sahsen memnunum arayuz tasarimi vs hosuma gidiyor oyun oynamiyorum oyun perfonmansi nasil bilmiyorum orasi ayri konu.