• 18-12-2006, 02:21:06
    #1
    mac kullanan arkadaşlar varsa burada avantajlarını dezavantajlarını söyleyebilirlermi, evdeki pc de fireworks ve freehand i beraber açınca kasıyor artık
    birde önerebileceğiniz modelleri görmek istiyorum, fiyatları çok çok fazla uçmasın yeterli
  • 18-12-2006, 23:55:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mac diyosan fiyatlar uçuk olur birde mac tasarım özellikle grafikerler için çok ii
  • 19-12-2006, 00:58:49
    #3
    fiyalarının çok olduğunu biliyorum, o yüzden çok çok çok dedim
    grafik alanına kaymak istiyorum biraz zaten.
  • 19-12-2006, 01:09:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ama linux kullan bence hem beleş hemde (ben pardus kullandım onda) görüntü kalitesi windowstan kat kat ii
  • 19-12-2006, 13:11:16
    #5
    mac grafik için vazgeçilmez bi unsur. parasını verip g5 felan alırsan çoook rahat edersin. onun dışında mac mini var oda çok hoş. çünkü nerdeyse bi cdrom kadar yer kaplıyor monitore takıp çalıştırabiliosun.


    dediğim gibi mac istiorsan paraya kıyacaksın hocam
  • 20-12-2006, 11:58:58
    #6
    mac diyorsan forza g5 ama fiyatı biraz tuzlu.Çok para verirsin ama sen kârlı çıkarsın
  • 20-12-2006, 13:06:33
    #7
    Misafir
    20 inch lik iMac G5 core duo islemcili ve uzerine 2 gb ram takilmis bir alet gayet stabil gayet rahat isini görür,

    O essek kadar kocaman G5 kasasina birde üstüne 17 veya üzeri monitör almana gerek yok, incecik narin bir parça iste iMac hem zaten wide screen, ha insanin içinde böyle toolbar için özel alan ayrilmis hissi uyaniyor bu özelligi mükemmel.
    Tavsiyem budur, zira kendim alacagim bu hafta.

    Ustelik web kismi icinde bootcamp kurup hem windows hem mac kullanmaya devam edecegim.