Konu
Mac Kullanan
18-12-2006, 02:21:06
#1
dizayn1st
mac kullanan arkadaşlar varsa burada avantajlarını dezavantajlarını söyleyebilirlermi, evdeki pc de fireworks ve freehand i beraber açınca kasıyor artık
birde önerebileceğiniz modelleri görmek istiyorum, fiyatları çok çok fazla uçmasın yeterli