mac kullanan arkadaşlar varsa burada avantajlarını dezavantajlarını söyleyebilirlermi, evdeki pc de fireworks ve freehand i beraber açınca kasıyor artık
birde önerebileceğiniz modelleri görmek istiyorum, fiyatları çok çok fazla uçmasın yeterli