mac grafik için vazgeçilmez bi unsur. parasını verip g5 felan alırsan çoook rahat edersin. onun dışında mac mini var oda çok hoş. çünkü nerdeyse bi cdrom kadar yer kaplıyor monitore takıp çalıştırabiliosun.


dediğim gibi mac istiorsan paraya kıyacaksın hocam